ماکت


ماکت تخصصی انواع سیستم های آبیاری

ماکت نمونه و راهکار مناسبی برای ارائه اطلاعات در خصوص پروژه‌های مختلف می‌باشد. بسیاری از اوقات که خواندن و درک درست نقشه‌ها و طرح‌ها ممکن است برای افراد غیر متخصص دشوار باشد؛ ارایه طرح به صورت ماکت می‌تواند در درک صحیح از مساله بسیار حائز اهمیت باشد. مشاهده ماکت‌های سه بعدی اطلاعات بسیاری در اختیار ما قرار داده و حتی در مواردی باعصث ارائه ایده‌هایی برای اصلاح نمونه اولیه می‌گردد.
این مساله بویژه در مهندسی معماری و عمران و برای نمایش ایده ذهنی به سایرین و مجسم ساختن بنایی که قرار است در طولانی مدت احداث شود؛ بسیار کاربردی است. از دیگر علت‌های اصلی ماکت سازی، میتوان به بررسی نمونه ای بسیار ارزان‌تر، ساده تر و گاهی کم حجم تر از طرح اصلی، برای پی بردن به ایرادات طراحی، اصلاحات و کسب ایده های جدید اشاره کرد. ماکت هواپیماها، نمونه های اولیه خودروها و… مثالهایی از این دست هستند. همچنین گاهی از ماکت ها برای نمایش سه بعدی نقشه یک منطقه نیز استفاده می گردد.

کارفرما : شرکت مهندسین مشاور ساروج بنای آذریایجان و شرکت پیمانکاری سنا سازه آذربایجان

طراحی و ساخت : تیم طراحی رسانه هنر و معماری ساباط

ابعاد ماکت : 1.20 در 1.20

درادامه می‌توانید تصاویر مربوط به  ساخت ماکت تخصصی انواع سیستم های آبیاری روز دنیا که توسط تیم رسانه هنر و معماری ساباط و به سفارش شرکت مهندسین مشاور ساروج بنای آذریایجان و شرکت پیمانکاری سنا سازه آذربایجان صورت پذیرفته است را مشاهاده فرمایید.

با رسانه هنر و معماری ساباط همراه باشید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *